Eskişehir Açık Veteriner

eskişehir açık veteriner

Eskişehir Açık Veteriner, 7 gün 24 saat çalışarak size ve evcil hayvanlarınıza en iyi seçenekleri sunar. Tıpkı insanlarda olduğu gibi evcil dostlarınızın da acil durumları yaşanabilir. Bu hastalıktan ameliyata, jinekolojiden doğuma kadar olabilir.

Kısa sürede en iyi sonuçları almak istiyorsanız, uzman veterinere giderek dostlarınıza en iyi çözümleri sunabilirsiniz. Bu çerçevede henüz hasta olmadan önce rutin kontroller sayesinde hastalık belirtilerini anlaşılabilir ve erken bir şekilde tedaviye başlanarak daha iyi sonuçlar alınabilir. Bunun yanı sıra hastalıkların daha kısa sürede, hafif şekilde atlatılması mümkündür.

Eskişehir’de bulunan pet severlere ve onların dostlarına sevgi dolu bir şekilde yakalan Melodim Veteriner tecrübe, bilgi ve teknolojiyi birleştirerek size en iyi çözümleri sunar. 24 saat açık veteriner kapsamında nöbetler olduğu için istediğiniz zaman iletişim kurabilir, yardım alabilirsiniz.

eskişehir veteriner

Jinekolojik Hastalıklar ve Doğum

Jinekolojik hastalıklar insanlarda olduğu gibi hayvanlarda da görülebilir. Bu durum acil olduğu için nöbetçi veteriner oldukça önemlidir. Böylece istediğiniz zaman irtibat kurabilir, istediğiniz çözümlere ulaşabilirsiniz.

Bu hizmetler kapsamında jinekolojide muayene, tanı ve teşhis ardından en uygun tedavi belirlenerek uygulanmaktadır. Eğer dişi bir evcil dost besliyorsanız, hamileliğin doğru gitmesi ve sorun yaşamaması için rutin kontroller yaptırmanız da önemlidir. Böylece daha sağlıklı yeni dostlar edinebilirsiniz.

Bunun yanı sıra doğum vakti yaklaşmışsa, sorunsuz bir şekilde gerçekleşmesi için de hizmet alabilirsiniz. Evcil dostlarınız her ne kadar içgüdüsel olarak doğum yapabilecek olsa da güvenli bir ortam, sessiz, sakin ve rahat bir arar. Ayrıca doğum esnasında rahatsız olmaması da şarttır. Aksi durumda yavrular ölü dünyaya gelebilir ya da doğumda dişi dostunuza zarar gelebilirsiniz.

Nöbetçi veteriner olur mu diyorsanız, Melodim Veteriner teknoloji ve bilgiyi birleştirerek, dostlarınıza en iyi sağlık hizmetlerini sunmaktadır.  Nöbet sistemi olduğu için 7/24 çözüm almanız mümkündür.

Acil ve Cerrahi Müdahale

Tıpkı insanlarda olduğu gibi hayvanlarda da hastalıklar meydana gelir. Özellikle ilerleyen yaş, yedikleri mamanın bozuk olması, yetersiz beslenme gibi sebepler bunların başlıca nedenleridir. Her ne kadar endişe verici olsa da uzman veteriner ile çözüm almanız mümkündür.

Eğer dostlarınız eski güzel oyunlarını oynamıyorsa ve mutlu değilse, nöbetçi veteriner hekime giderek istediğiniz sonuçları alabilirsiniz. Böylece zaman fark etmeden dostlarınızın eski sağlığına kavuşmasını sağlayabilirsiniz.

Hastalıklara karşı müdahale işlemlerinin yanı sıra ameliyat işlemleri de gerçekleştirilir. Bu işlemler öncesinde ilk olarak EKG, ultrason ve dijital röntgen gibi modern görüntüleme metotlarından yararlanılarak ayrıntılı bir inceleme yapılır. Eğer dostlarınızın acı çekeceğinden endişe ediyorsanız, narkoz uygulandığı için acı, ağrı gibi durumlar yaşanmaz.

Ayrıca Eskişehir veteriner kliniği olarak Melodim Veteriner gerektiği durumlarda yatılı olarak da onlara çözüm sunmaktadır. Ayrıca gerektiği durumda yoğun bakım işlemleri de yer almaktadır. Eğer bu çözümlerimizden yararlanmak istiyorsanız iletişime geçebilir, detaylı tüm bilgileri alabilirsiniz.

Koruyucu Veteriner Hizmetleri

Koruyu veteriner hizmetlerinde dostlarınızın hasta olmaması amaçlanır. Bu çerçevede gerçekleştirilen rutin kontroller ile evcil dostlarınızın sağlığını anbean kontrol edilir. Bir sorun varsa kısa sürede tedavi hizmetlerinden yararlanabilirsiniz.

Bunun dışında aşı uygulamaları ile hem hastalıklar karşı daha dayanıklı olmalarını sağlar. Hem de hasta olduklarında daha kolay atlatmalarını sağlayabilirsiniz. Eskişehir 7/24 açık veteriner dostlarınız için iç ve dış parazit, paraziter ve viral hastalıklara karşı aşı gerçekleştirilir.

eskişehir nöbetçi veteriner

İletişim Bilgilerimiz

Eskişehir veteriner, evcil dostlarınız için sağlık hizmetleri sağlamaktadır. Bu sayede hastalıkları daha ortaya çıkmadan önlenir. Doğumlarında onlara yardımcı olur, yeni dünyaya gelen yavrulara daha iyi hizmetler verilir. Sempatik ve sıcak kanlı bir şekilde evcil dostlarınıza yaklaşan Melodim Veteriner, güvenli hizmet sağlamaktadır.

Adresimiz: İstiklal Mah. Atatürk cad. No:144/A Odunpazarı/ESKİŞEHİR

7/24 İletişim Hattımız: +(90) 5442861971