nöbetçi veteriner

Eskişehir Nöbetçi veteriner ile sevgili dostlarınızın 7/24 sağlıklı olmasını sağlayabilirsiniz. Tıpkı insanlar gibi hayvanların da sağlıkları farklı nedenlere bağlı olarak bozulabilir. Bu evcil hayvanlar için de geçerlidir. İyi beslenseler ve tehlikelerle karşılaşmasalar da birçok nedenden ötürü hastalanabilirler. Bu durum her evcil hayvan dostunu doğal olarak endişelendirir.

Dostunuzun eski sağlığına kavuşmasını, sağlıklı olmasını ve tekrar mutlu olmasını istiyorsanız, alanında uzman veteriner hekimler sayesinde kısa sürede en iyi sonuçları alabilirsiniz. Bunun yanı sıra veteriner hekimler sayesinde farklı çözümler de alabilirsiniz.

Hastalığın ilk kuralı, hayvanlarda da insanlarda olduğu gibi önceden almaktır. Bu kapsamda aşılar ve koruyucu önlemler büyük bir önem taşır. Melodim Veteriner 12 yıllık tecrübesi, bilgi birikimi ve gelişmiş teknolojisi ile hem size hem de evcil hayvanlarınıza en iyi hizmetleri sağlamaktadır. 7/24 açık ve nöbetçi veteriner arıyorsanız bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Koruyucu Hekimlik Uygulamaları

Hastalığa yakalanmamak için öncesinde gerekli sağlık önlemlerini almak, aşıları olmak gerekir. Bu durum insanlarda olduğu gibi hayvanlarda da geçerlidir. Rutin kontroller, aşıları zamanında yaptırmak hastalıklara karşı büyük önem taşımaktadır.

Eskişehir’de 24 saat açık veteriner sayesinde, dostlarınızın kontrollerini ve aşı işlemlerini istediğiniz zaman sorunsuz şekilde yapabilir; böylece daha sağlıklı olmalarına yardımcı olabilirsiniz. Bu çerçevede,

1. Paraziter,
  2. İç ve Dış Parazit,
  3. Viral Hastalıklara Karşı Aşı gibi uygulamalar yer almaktadır.

Bu uygulamalar sadece yavrular doğduktan sonra değil anne rahminde ve her yaş aralığında gerçekleştirilebilir. Eskişehir veteriner sayesinde onların sağlıklarını koruyabilir, daha mutlu olmalarına yardımcı olabilir.

Acil ve Cerrahi Müdahale

Her evcil hayvan sahibi, dostları hastalandığında endişelenir. Her ne kadar tüm önlemler alınsa da küçük şeyler bile onların hasta olmasına neden olabilir. Yaşın ilerlemesi, mamanın tarihinin geçmesi, yetersiz beslenme bunlardan yalnızca bazılarıdır.

Eğer dostunuzun tekrar mutlu olmasını, eski sağlıklarına kavuşmasını istiyorsanız Eskişehir hayvan hastanesi ile aradığınız seçeneklere kavuşabilirsiniz. Sektöründe uzman olan veterinerler ilk olarak muayene etmekte, ardından da tanı koyarak bir tedavi yöntemi belirlemektedir. Bu süreçte modern tıbbın tüm avantajlarından yararlanılır.

Bu işlemlerin yanı sıra ameliyat da duruma göre uygulanmaktadır. Bu çerçevede bir tanı konulmakta, ardından da ameliyat işlemlerine geçilmektedir. Bu süreçte ultrason, EKG ve dijital röntgen gibi görüntüleme yöntemlerinden yararlanılmaktadır. Böylece gerekli tüm işlemler profesyonel ve doğru bir şekilde uygulanır.

Tıpkı insanlar gibi küçük dostlarımız da acı ve ağrıyı hisseder. Bu nedenle tüm işlemler narkoz ile yapılır. Böylece hiçbir şey hissetmeyecekleri için sizin de endişelenmeniz gerekmez. Eskişehir’deki en iyi  veteriner sayesinde küçük dostlarınızın tekrar eski sağlığına kavuşmasını sağlayabilirsiniz.

eskişehir nöbetçi veteriner

Jinekolojik Hastalıklar ve Doğum

Jinekolojik hastalıklar insanlarda olduğu gibi hayvanlarda da görülebilir. Nöbetçi veteriner bu durumda ayrıntılı incelemeler yaparak size en iyi çözümleri sunar. Uygun bir muayene yapıldıktan sonra tanı konulmakta, jinekolojik çözümlere bu kapsamda çözüm verilmektedir.

Jinekolojik hastalıkların yanı sıra veterinerlerde doğum işlemleri de yapılmaktadır. Minik dostlarımız doğumu kendi gerçekleştirebilir. Ancak bunun için ortamın sessiz ve güvenli olması, dostumuzun da rahat olması gerekir.

Bu nedenle bu ortamı sağlayamazsanız doğumda sorun yaşanması, yavruların doğum esnasında ölmesi muhtemeldir. Jinekolojik hastalık ve doğumlarda 7/24 açık veteriner arıyorsanız, Melodim Veteriner ile en iyi çözümlere kısa sürede ulaşmanız mümkündür.

Eskişehir Nöbetçi Veteriner İletişim Bilgileri

Evcil hayvanlarda da sağlık sorunları, acil durumlar yaşanabilir. Bu gibi durumlarda nöbetçi veteriner arıyorsanız, Melodim Veteriner sıcak kanlı olarak dostlarınıza yaklaşmakta olup onlara güvenli bir ortam sunar. Bunun için yalnızca iletişim kurmanız ya da adresimize gelmeniz gerekir.

Adresimiz: İstiklal Mah. Atatürk cad. No:144/A Odunpazarı/ESKİŞEHİR

7/24 İletişim Hattımız: +(90) 5442861971