Eskişehir Veteriner Klinikleri

Eskişehir’deki en iyi veteriner klinikleri ile çok sevdiğiniz dostlarınızın sağlıklarını koruyabilirsiniz. Her ne kadar evcil hayvanların dışarıya fazla çıkmadığı, iyi beslendiği ve tehlikelerle karşılaşmadığı için hastalanmayacağı düşünülse de bu oldukça yanlış. Tıpkı insanlar gibi onlar da farklı sebeplerden dolayı hastalanmaktadır.

Eğer onların sağlıklarına kısa sürede kavuşmasını, eski eğlenceli oyunlarına devam etmelerini istiyorsanız, alanında uzman veteriner hekimler sayesinde en iyi çözümlere, kısa sürede ulaşmanız mümkündür.

Bunun yanı sıra dostunuzun asla hastalanmamasını istiyorsanız, aşıları ve diğer tüm koruyucu veterinerlik işlemleri zamanında, doğru şekilde yapılmalıdır. 12 yıllık bir deneyim ve bilgi birikimine sahip olan Melodim Veteriner, sürekli yenilediği teknolojisi ve güncel gelişmelere uyum sağlamasıyla hem size en iyi seçenekleri sunar. Eskişehir en yakın veteriner olarak kurumumuz bir telefon kadar yakındır.

Eskişehir Veteriner Klinikleri

Veteriner Klinikleri Koruyucu Hekimlik Uygulamaları

Dostlarınızın hasta olmasını istemiyorsanız, ilk olarak vücutlarını güçlendirmeniz, gerekli önlemleri almanız gerekir. Tıpkı insanlarda olduğu gibi küçük dostlarımızda da aşı olmak daha sağlıklı bir şekilde yaşamasına izin verir.

Eskişehir’deki en iyi veteriner ile bu hizmetleri modern bir şekilde alabilir, dostunuzun sağlıklı ve mutlu olmasını sağlamanız mümkün.  Bu kapsamda paraziter, bakteriyel, iç ve dış parazit, viral hastalıklara karşı aşı gibi uygulamalar gerçekleşmektedir.

Koruyucu hekimlik uygulamaları sadece doğduktan sonra değil, henüz anne rahmindeyken de yapılmaktadır.

Eskişehir ucuz veteriner olarak küçük dostlarınızın memnuniyetini ve sağlığını her zaman ön planda kabul eden Melodim Veteriner ile kısa sürede en iyi sonuçları alabilirsiniz.

Veteriner Klinikleri Acil ve Cerrahi Müdahale

İnsanlar gibi hayvanlar da dönem dönem hasta olmaktadır. Bunun arkasında birçok neden yatar. Rüzgardan rahatsız olması, soğuk bir ortamda yaşaması, mamaların tarihinin geçmiş olması veya yetersiz beslenme bunlardan bazılarıdır.

Bu gibi durumlar, onların hasta olmasına neden olur. Eğer kısa sürede düzelmelerini ve tekrar mutlu olmalarını istiyorsanız, Eskişehir’deki en iyi veteriner ile çözüm bulabilirsiniz. Uzman veterinerler muayene ardından tanı koymakta, ardından ilk tedaviyi uyguladıktan sonra nasıl bir yöntemin izleneceğini size belirtmektedir.

Bunun yanı sıra pet sahipleri ile iletişimde kalınarak hem gelişmeler takip edilmekte hem de soruları cevaplanmaktadır. Acil ve cerrahi müdahale kapsamında ise dostlarınız ameliyata alınarak, uygun tedaviler sağlanmaktadır. Bunun öncesinde dijital röntgen, ultrason, EKG’den oluşan tanı ünitesi ile sorunun ne olduğu anlaşılır. Ardından da minik dostunuza buna göre bir tedavi planı oluşturur.

Eskişehir’deki en iyi veteriner tüm işlemlerini narkoz altında gerçekleştirir. Böylece onlar hiçbir şey hissetmeden eski sağlıklarına geri kavuşur. Dolayısıyla sizin de dostunuzun sağlığı hakkında endişelenmeniz gerekmez.

Veteriner Klinikleri Doğum ve Jinekolojik Hastalıklar

Hayvanlar tıpkı insanlarda olduğu gibi jinekolojik hastalıklara yakalanabilirler. Bu nedenle Eskişehir en yakın veteriner, aynı zamanda bu durumda da çözümler sunmaktadır. Dostlarınız muayene edildikten sonra bir tanı konulmakta, ardından da uygun çözüm önerileri sağlanmaktadır.

Bunun yanı sıra veterinerler doğumda da yardımcı olur. Her ne kadar küçük dostlarımız içgüdüsel olarak ne yapacağını bilse de güvenli bir ortam arar. Rahatsız edilmemek, doğumunu böylece yapmak ister.

Eğer yaşam alanınızda böyle bir ortam yoksa doğum zor olacak, bazı yavrular doğumda hayatlarını kaybedebilecektir. Eskişehir hayvan hastanesi bu konuda size ve dostlarınıza özel çözümler sunar.

İletişim Bilgilerimiz

Eskişehir’de hizmet veren Melodim Veteriner, sizin kadar dostlarınızı önemser. Tüm işlemlerini güvenli bir ortamda, sıcak kanlı ve onlara rahatsızlık vermeksizin yapar. Eğer dostunuz hasta olmuşsa, rutin kontrol gerekiyorsa bizimle iletişime geçin. Ek olarak aşı yaptıracaksanız veya doğum yapmak üzereyse bizimle iletişime geçebilir, adresimize gelebilirsiniz.

Adresimiz: İstiklal Mah. Atatürk cad. No:144/A Odunpazarı/ESKİŞEHİR

7/24 İletişim Hattımız: +(90) 5442861971