Eskişehir Melodim Veteriner Kliniği Melodim Veteriner 24 Saat Açık Veteriner Eskişehir

24 Saat Açık Veteriner Eskişehir

eskişehir veteriner

24 Saat Açık Veteriner Eskişehir, Melodim Veteriner olarak profesyonel şekilde sağlanmaktadır. Eskişehir’deki en iyi veteriner dostlarınızın acil sağlık sorunlarına hızlı ve etkili çözümler sunmak için nöbet sistemiyle çalışmaktayız. Bu sayede istediğiniz zaman hizmet almanıza yardımcı oluyoruz. Bu kapsamda dostunuz ani bir şekilde kendini iyi hissetmemeye başlamışsa, iletişime geçebilirsiniz.

İnsanlarda olduğu gibi hayvanlarda da acil durumlar meydana gelir. Sabaha kadar beklemek durumun daha da kötüleşmesine neden olur. Bu nedenle uzman olarak size ve dostlarınıza çözüm sunmaktayız. Kliniğimiz sayesinde kısa sürede çözüm bulur, tedavi ettirirsiniz.

Bunun yanı sıra veteriner klinik hizmetleri sayesinde rutin kontroller yaptırabilirsiniz. Böylece dostunuzun sağlığını kontrol altında tutabilir, bir sorun görünüyorsa gerekli tedavileri kısa sürede alabilirsiniz.

Ayrıca koruyucu veterinerlik hizmetleri ile onların bağışıklığını destekleyebilir, hastalıklara karşı yardımcı olabilirsiniz. Nöbetçi veteriner olan Melodim Veteriner bilgi, tecrübe ve şefkati birleştirmiştir. Bu sayede dostlarınıza en iyi çözümleri sunar.

24 Saat Açık Veteriner Eskişehir: Pet Bakım Hizmetleri

Evinde küçük bir dost besleyen kişiler, doğal olarak sevimli, güzel ve tatlı görünmesini ister. Bunun için vücut sağlıkları kadar tüy bakımları da oldukça önemlidir. Her ne kadar evde yapabileceğiniz bazı şeyler mevcut olsa da veterinere giderseniz, daha profesyonel çözümler alabilirsiniz.

Nöbetçi veteriner olarak size hizmet veren Melodim Veteriner profesyonel veterinerleri sayesinde onların daha da sevimli olmasına yardımcı olur. Bu kapsamda tüy bakımları da dahil ayrıntılı işlemler kullanılmaktadır.

nöbetçi veteriner

Acil ve Cerrahi Müdahale

Hastalıklar zaman içinde değil ani bir şekilde de gerçekleşir. Bu sadece insanlarda değil, hayvanlarda da gerçekleşir. Eskişehir Nöbetçi veteriner sayesinde bu gibi durumlarda aradığınız çözümlere hızlı bir şekilde kavuşabilirsiniz.

Evcil hayvanların hastalanmayacağı düşünülse de oldukça yanlış bir görüştür. Zira fark etmeden zamanı geçmiş bir mama vermişseniz, beslenmesine özen göstermemişseniz ya da dostunuz yaşlanmışsa hastalıkların görülmesi yüksek ihtimal.

Bu durumda onları mutlu etmek, eski sağlıklarına geri kavuşturmak istiyorsanız, uzman veteriner sayesinde size en iyi çözümlere kısa sürede ulaşmanız mümkündür. Bu bakımdan tıpkı insanlarda olduğu gibi muayene, tanı ve teşhis gerçekleştirilmekte, ardından da uygun bir tedavi şekli tespit edilmektedir.

Hastalıklara yönelik tedavi hizmetlerinin yanı sıra, bazı durumlarda ameliyat yapmak da gerekli olabilir. Burada da operasyon öncesinde dijital röntgen, ultrason, EKG gibi modern görüntüleme yöntemlerinden yararlanılarak tanı ve teşhis yapılmaktadır. Eskişehir’deki en iyi veteriner, bundan sonra ameliyat işlemine geçmektedir.

Narkoz kullanıldığı için bu işlemlerde ağrı ve acı gerçekleşmez. Bu nedenle evcil dostunuz için endişelenmeniz gerekmez.

24 saat açık veteriner eskişehir

Jinekolojik Hastalıklar ve Doğum Hizmetleri

Eskişehir Nöbetçi veteriner acil çözümlerin yanı sıra jinekolojik hastalıklara ve doğuma yönelik de hizmet verir. Hayvanlarda da jinekolojik hastalıklar görülmektedir. Veteriner klinikleri bunun için de özel bir şekilde muayene, tanı ve teşhis yöntemleri kullanmaktadır.

Ayrıca evcil dostunuz hamileyse bunun sorunsuz bir şekilde yaşanması, problem olmaması ve onun desteklenmesi için hizmetler de verilmektedir. Doğum zamanı yaklaştığında, doğumda problem olmaması, dostunuzun ve yeni yavruların zarar görmemesi, hayatını kaybetmemesi için de uzman veterinerlerden yardım alabilirsiniz.

Melodim Veteriner tüm hizmetlerini güvenli, sessiz ve rahat bir ortamda verdiği için  evcil dostunuzu destekleyebilirsiniz. Ayrıca gerekli durumlarda yatılı tedavi, yoğun bakım gibi hizmetlerimizden de yararlanabilirsiniz.

İletişim Bilgilerimiz

Veteriner klinikleri evcil hayvan sahiplerine geniş kapsamlı çözümler sunmaktadır. Bu kapsamda aşı ve koruyucu veteriner hizmetlerinden pet bakımlarına, hastalıktan ameliyata kadar onların tüm ihtiyaçlarına cevap verilir. Teknoloji, tecrübe ve bilgiyi birleştirerek sıcak kanlı bir şekilde hizmet veren Melodim Veteriner, dostlarınızın eski sağlığına tekrar kavuşmasını ve mutlu olmasını amaçlar.

Adresimiz: İstiklal Mah. Atatürk cad. No:144/A Odunpazarı/ESKİŞEHİR

7/24 İletişim Hattımız: +(90) 5442861971