Burmilla Kedisi Özellikleri

Burmilla kedisi özellikleri olarak ilk başta bu kedilerin son derece şirin bir görünüme sahip olduklarından söz ederek bu konuya bir giriş yapabiliriz. Bu kedilerin bakımının da son derece kolay olacağını belirterek aynı zamanda aşırı derece oyuncu kediler olduklarını da belirtmek gerekli olacaktır. Özellikle de çocuklarla dostluk kurmak bakımından son derece yeterli olan bu kediler diğer hayvanlarla da çok büyük bir uyum sağlar. Bu sebepten dolayı da evde hem kedi hem de daha farklı hayvanlar besleyen hem de çocuklu aileler için son derece iyi bir evcil hayvan tercihi olacaktır.

Burmilla Kedisi Özellikleri

Burmilla Kedisi Karakteristik Özellikleri Nelerdir?

Burmilla kedisi karakteristik özellikleri nelerdir konusu ile ilgili olarak en başta bu kedilerin tam olarak bir ilgi manyağı olduğunu söylemek gerekir. Bu durumda da vakti olmayan ve yoğun kişiler için bu tür bir kediye bakmak çok zor olacaktır desek hiç de yanlış bir şey söylemiş olmayız. Çünkü bu kediler sürekli olarak insanlarla oynamak ister. Yaşadıkları eve bir misafir geldiği zaman kesinlikle onu da rahat bırakmaz ve her zaman için ilgiyi üzerinde toplamaya çalışır.

Burmilla kedisi sahibine aşırı derecede düşkün bir kedi ırkı olarak karşımıza çıkar. Zekâ seviyesi son derece yüksek olan bu kediler, aynı zamanda yüksek bir bağımsızlık duygusuna da sahiptir. Oldukça uysal bir kedi türü olmasına karşın hoşlanmadığı bir durum söz konusu olduğu zaman bu kediler son derece saldırgan bir tavra bürünebilir.

Burmilla Kedisi Özellikleri

Burmilla Kedisi Dış Görünüşü Nasıl?

Burmilla kedisi dış görünüşü nasıl diye sorarak bu kedi ırkını tanımaya çalışmak için bir araştırma yapacak olursak ilk başta zarif bir duruşunun ve göz alıcı tüylerinin dikkat çekeceğini belirterek sözlerimize başlayabiliriz. Göğüs bölgesi yuvarlak ve sırtı düz olan bu kediler kuyruk ucuna doğru incelir. Kulakları hafifçe öne eğik duran bu kediler bu sayede son derece sevimli bir tipe sahiptir. Bu sebepten dolayı da pek çok kişi tarafından görür görmez sevilmeye başlarlar.

Burmilla kedisi son derece asil bir dış görünüşe sahiptir. Ayrıca iri gözleri ve bakışlarıyla da karşısındaki kişiyi hemen etkisi altına almayı başarır. Aynı zamanda bu kedilerin sağlık sorunları da pek fazla yoktur. Yani genel olarak herhangi bir hastalığa yatkın olmayan kusursuz kedilerdir.

Burmilla Kedisi Evde Yalnız Kalabilir Mi?

Burmilla kedisi evde yalnız kalabilir mi sorusuna aslında pek fazla kalamaz şeklinde bir cevap vermek daha doğru olacaktır. Çünkü ilgiyi çok severler.

Burmilla kedisi Bakımı

Burmilla kedisi bakımı çok zor değildir. Mamasını ve suyunu düzenli olarak vermek gerekir. Aşıları tam olunca herhangi bir hastalık riski de söz konusu olmaz. Ayrıca tüylerini taramak ve ağız bakımını da yapmak gerekir.