Eskişehir En Yakın Veteriner

Eskişehir en yakın veteriner şeklinde bir araştırma yaparak evcil hayvanınızla ilgili sağlık probleminin çözülmesi amacıyla bir hizmet alabilirsiniz. Eskişehir için bulunduğunuz bölgeye en yakın veterinerler bu araştırmaya göre karşınıza çıkacaktır. Kedi, köpek, kuş ya da balık gibi her tür evcil hayvan için meydana gelmiş olan sağlık problemini çözmek üzere Melodim Veteriner Kliniği olarak minik dostlarınıza 7 gün 24 saat hizmet vermekteyiz. Evcil hayvanınızın aşı ve rutin kontrolleri için de son derece kaliteli bir hizmet vermekteyiz.

Eskişehir Veteriner olarak evcil dostlarımız için buradayız…

Eskişehir En Yakın Veteriner

Evcil Hayvanın Hasta Olduğu Nasıl Anlaşılır?

Evcil hayvanın hasta olduğu nasıl anlaşılır konusunda genel olarak hayvanların hasta oldukları zaman yaptıkları davranışlar ve gözle görülür şekilde belirtiler meydana gelir. Eğer ki siz de köpeğimin hasta olduğunu nerden anlarım ya da kedilerde hastalık belirtisi gibi bir takım sorular soruyorsanız bu sorularınızın cevabı için sizlere bir liste hazırladık.

• Halsizlik
  • İştahsızlık
  • Hareketlerde kısıtlanma
  • Kusma ve ishal
  • Normalden fazla idrar yapma
  • Bir takım şeylere karşı duyarlılığın artması
  • Kilo kaybı
  • İsteksizlik
  • Tüylerin dökülmesi
  • Yürürken yalpalama
  • Gözlerde kızarıklık
  • Huzursuz hareketler
  • Öksürük ve hırıltı
  • Rahat nefes alamamak

Eskişehir En Yakın Veteriner

Minik dostlarımız dertlerini konuşarak anlatamadıkları için hasta olduklarında daha çok bir takım sesler çıkartmayı tercih edebilirler. Genellikle bu bir yerlerinin ağrıdığı anlamına gelir. Bunun yanı sıra yukarıda sözünü etmiş olduğumuz bir takım semptomları da takip ederek sağlıklarında bozulma olduğunu rahatlıkla anlayabilirsiniz.

Hayvanlarda Hangi Hastalıklar Olur?

Hayvanlarda hangi hastalıklar olur konusu ile ilgili olarak en ciddi hastalıklardan birinden bahsedeceksek o da maalesef ki sonu ölümle biten gençlik hastalığı olacaktır. Bu hastalıkta köpeklerin doğru tedavi yöntemleriyle bir süre daha yaşam süresi uzatılabilir. Bununla birlikte kedilerde ve köpeklerde kanlı ishal son derece yaygın bir şekilde görülür. Bağırsak ya da üst solunum yolu enfeksiyonları ya da karaciğer hastalığı gibi bulaşıcı hastalıklar da oldukça yaygın bir şekilde karşımıza çıkar.

Hayvanlarda bu tip bulaşıcı hastalıklar söz konusu olduğu için onları korumak adına aşı ve kontrollerinin asla aksatılmaması gerekir. Sadece kedi ve köpekler değil kuş beslemeyi seven de pek çok kişi vardır. Kuşlarda da sallabaş hastalığı, kanat hastalıkları ve felç gibi pek çok hastalıktan söz etmek mümkün olacaktır. Onlar için de mutlaka bir veteriner kontrolü gerekir.

Eskişehir En Yakın Veteriner

Kedi ve Köpekler Ne Sıklıkla Veteriner Kontrolüne Gitmeli?

Kedi ya da köpek sahipleri genel olarak kedi ve köpekler ne sıklıkla veteriner kontrolüne gitmeli şeklinde bir soru sorar. Acil bir durumun dışında yılda iki kez düzenli olarak veterinere götürmek faydalı olacaktır diyerek bu soruyu cevaplayabiliriz.

Eskişehir Veteriner Fiyatları

Eskişehir veteriner fiyatları hayvanın durumuna göre değişkenlik gösterecektir. Bunun için Melodim Veteriner Kliniği üzerinden bilgi alabilirsiniz.