Eskişehir Kedi Veterineri

Eskişehir kedi veterineri ya da Eskişehir’de kedimin aşılarını nereye yaptırabilirim gibi bir takım sorularınız varsa çok doğru adrestesiniz. Kedilerin belirli dönemlerde yapılması gerekli olan bir takım aşıları, genel kontrolleri ya da her tür hastalıkları için kliniğimizde haftanın her günü ve her saati kaliteli bir hizmet vermekteyiz.

Eskişehir Veteriner olarak evcil dostlarımız için buradayız…

Kedilerde Meydana Gelen Halalıklar

Kedilerde meydana gelen hastalıklar ile ilgili çözüm yolu, tecrübe sahibi olan veterinerlerimizle en kısa sürede iyileşir. Aynı zamanda iç ve dış parazit aşıları ya da kısırlaştırma ameliyatı gibi tüm işlemler, kedilerin daha sağlıklı bir şekilde yaşamına devam edebilmesi için son derece büyük bir önem taşır. Bu konu ile ilgili olarak ilk önce kedilerde meydana gelen bir takım hastalıklardan söz edecek olursak şunları söylemek mümkün olacaktır.

• Kalın bağırsak iltihabı
  • Diyabet
  • Göz enfeksiyonu
  • İdrar yolu enfeksiyonu
  • Kuduz
  • Lösemi
  • Saçkıran ve saç mantarı
  • Kalp kurdu
  • Üst solunum yolu enfeksiyonu
  • Salya hastalığı

Genel olarak en yaygın kedi hastalıkları yukarıda belirtmiş olduğumuz gibi rahatsızlıktır. Bu tür hastalıklar, minik dostlarınızın hayatını kaybetmesine sebep olan hastalıklardır. Ancak iyi bir tedavi yöntemi ve aynı zamanda da iyi bir bakımla tekrar sağlığına kavuşabilecek olduklarını da unutmamak gerekir.

Eskişehir Kedi Veterineri

Kedinin Hasta Olduğu Nasıl Anlaşılır?

Kedinin hasta olduğu nasıl anlaşılır sorusunu, kedisinde bir takım gariplikler olduğunu hisseden pek çok kedi sahibi merakla sormaktadır. Kedilerin genel olarak oyuncu yapıları vardır ve hepsi için geçerli olmasa da pek çoğu hareketlidir. Fakat normalde hareketli bir kedinin sakin sakin durması ve günlük uyku sürelerinden daha fazla uyumaya başlaması pek de normal bir durum değildir. Eğer ki minik dostunuz bu aralar sizinle oynamak istemiyor ve halsizse bir hastalığı olduğundan şüphe etmeye başlamanızda fayda var demektir. Ayrıca yemek yeme alışkanlığı da bozulmuşsa, eskisi kadar sık bir şekilde mama yemek istemiyorsa bu durumda da kedinizin sağlığının bozuk olduğunu göz önünde bulundurarak veteriner kliniğimizden yardım alabilirsiniz.

Eskişehir Kedi Veterineri

Kedilerde hastalık belirtisi olarak genellikle en sık rastlanan şeylerden biri de tüylerinde meydaan gelen yapısal bozukluklardır. Kediler elbette ki belli dönemlerde tüy dökebilir ve bu çok da normal bir durumdur. Ancak her kedi için aynı oranda da tüy dökmekten söz edemeyiz. Normalin ötesinde bir tüy dökme durumu varsa ve tüylerinde bir bozukluk meydana gelmişse bu durumda da mutlaka bir veteriner kontrolünden geçmesinde fayda vardır.

Eskişehir Kedi Veterineri Fiyatı

Eskişehir kedi veterineri fiyatı için ilk önce mutlaka kedinizin hastalığının tespit edilmiş olması gerekli olacaktır. Çünkü kedinizde meydana gelmiş olan hastalığın anlaşılması için veteriner hekimler tarafından yapılması gerekli olan bir takım tetkikler olacaktır. Ayrıca bu tetkikler sonucunda bulgulara bağlı olarak da ne tür bir tedavi gerekli olacağı belirlenir. Melodim Veteriner ile görüşerek bilgi alabilirsiniz.