Eskişehir Melodim Veteriner Kliniği Melodim Veteriner Eskişehir Pazar Günü Açık Veteriner Kliniği

Eskişehir Pazar Günü Açık Veteriner Kliniği

Eskişehir Pazar Günü Açık Veteriner Kliniği – Evcil hayvanlarınızın veya yardıma muhtaç sokak hayvanlarının her türlü konuda yanında olan kliniğimiz, yalnızca hafta içi değil, haftanın her günü açıktır. Özellikle Pazar günleri kapalı olan klinikler sebebiyle, hafta sonu hayvan dostlarımızın bir sorunu ortaya çıktığında açık klinik bulamayan ve bu nedenle dostlarını muayene ettiremeyen kişiler, Eskişehir Pazar günü açık veteriner kliniği hizmetimiz sayesinde bu dertten kurtulabilir.

Eskişehir Pazar Günü Açık Veteriner Kliniği

Evcil hayvanlarımız, hassas yapıları sebebiyle bazen çeşitli sorunlar ve rahatsızlar yaşayabilir. Böyle bir durumda hiç vakit kaybetmeden bir veterinerlik hizmeti almak oldukça önemlidir. Kliniğimiz, uzman ve deneyimli ekibimiz, geniş muayene imkanlarımız ve oldukça ilgili hizmet anlayışı ile hizmet vermektedir.

Pazar günü evcil dostunuzun bir rahatsızlığını fark ettiğinizde genellikle Pazar günleri veteriner kliniklerinin kapalı olması sebebiyle hayvanınızı muayene ettiremeyebilir ve bu nedenle bir gün daha bekleyerek dostunuzun sağlığının tehlikeye girmesine sebep olabilirsiniz. Bu nedenle, Pazar günleri de açık olan veteriner kliniğimiz, kişilerin ve özellikle hayvan dostlarımızın hiçbir mağduriyet yaşamaması ve hemen muayene edilebilmesi adına Pazar günü de hizmet vererek haftanın her günü hayvan dostlarımızın muayenesi özenle yapmakta ve sorunların giderilmesi için gerekli olan her türlü imkanı kullanarak tedavi gerektiren durumlarda tedaviye anında başlamaktadır.

Eskişehir Pazar Günü Açık Veteriner Kliniği

Yalnızca acil durumlar için değil, aynı zamanda çalışan ve hafta boyunca bu nedenle evcil hayvanının çeşitli bakım ve kontrollerini yaptırmaya fırsat bulamayan kişiler için de Pazar günleri açık bir veteriner kliniği bulunması oldukça önemlidir. Bu sayede çalışan ve yoğun olan kişiler, evcil hayvanlarının çeşitli bakım ve kontrollerini boş oldukları Pazar günü rahatça yaptırabilmektedir. Bu nedenle acil durumlar dışında fırsat bulamayan ve tek boş günü Pazar günü olan kişiler adına da Eskişehir’de oldukça önemli bir hizmet veren kliniğimiz, bilgi alma, bakım, aşı, tedavi, kontrol gibi aklınıza gelebilecek her konuda Pazar günleri için de sizlere yardımcı olmaktadır.

Eskişehir Veteriner 7/24

Eskişehir halkının evcil hayvanları için veya kişilerin sokakta gördüğü ve müdahale edilmesi gereken hayvan dostlarımız için haftanın 7 günü 24 saat hizmet vermekteyiz. Eskişehir veteriner 7/24 hizmeti veren kliniğimiz, kişilerin diledikleri zaman ziyaret edebilecekleri bu özelliği sayesinde, özellikle geceleri evcil hayvanlarımızda meydana gelen acil durumlarda en kısa sürede müdahale imkanı sağlamaktadır.

Eskişehir Pazar Günü Açık Veterinerler

Kişilerin hayvanlarının geceleri bir sorun yaşaması durumunda sabahı beklemek yerine en kısa sürede müdahale edilebilmesini sağlayan kliniğimiz, bu sayede hayvan dostlarımızın canının tehlikeye girmesini önlemekte ve gerekli tedaviyi en kısa sürede yaparak hayvanınızın sağlığını çabucak geri kazanabilmesini sağlamaktadır.

7 gün 24 saat kişiler, kliniğimiz ile iletişime geçebilir ve ihtiyaç duydukları bilgiyi saat kaç olursa olsun alabilir. Özellikle tüm gün boyunca açık olması sebebiyle kişilerin mağduriyet yaşamasını ve hayvanlarının kliniklerin açılmasını beklerken vakit kaybederek hayatlarının tehlikeye girmesinin önüne geçmekteyiz.

Veteriner Hekim Nedir?

Veteriner hekim nedir? Sorusu, veterinerlik konusunda merak edilen konulardan biridir. Veteriner hekim, hayvan dostlarımızın sakatlık, hastalık, yara, rutin kontrol, aşı, bakım gibi her türlü konuda gerekli muayeneleri yapan, tedavilerini gerçekleştiren kişidir. Hayvan hastalıkları konusunda uzman olan bu kişiler, hayvanların yaşayabileceği her türlü konuda bilgi sahibidir ve muayene sonucunda hayvanların sorununu tespit ederek gerekli tedaviyi başlatmakta, süreci yönetmekte ve gerekirse ameliyatlarını yapmaktadır.

Kliniğimiz bünyesinde çalışan tüm veteriner hekimlerimiz, işinde oldukça uzman ve deneyimli kişilerdir. İşini layıkıyla ve sevgi ile yerine getiren veteriner hekimlerimiz, bu sayede hayvanlarımıza her türlü konuda en doğru şekilde yardımcı olarak onların sağlıklarına en kısa sürede kavuşmalarını sağlamaktadır.