Kedi Maması Önerileri

Kedi maması önerileri olarak pek çok kedi maması markası sayılabilir. Yaşamını bir kedi ile geçirmeyi planlayan kişilerin ilk olarak kedi maması için iyi bir marka tercihi yapması son derece büyük bir önem taşır. Hangi kedi maması daha iyi diye bir araştırma yaptığınız zaman pek çok markaya ait, çeşit çeşit kedi mamasıyla karşılaşabilirsiniz. Ancak bu noktada dikkat etmeniz gereken en önemli husus, sahibi olduğunuz kedinin cinsi, yaşı ve hangi vitamin ya da minerallere ihtiyaç duyduğu olacaktır.

Eskişehir Veteriner Kliniğiniz Olarak 7/24 Yanınızdayız!

Kediniz için hangi mamanın uygun olduğu ya da ne tür mamaların iyi gelmeyeceği kedinizin sağlık durumu ile de yakından ilgili bir durum olarak karşınıza çıkar. Bu noktada kedinize hangi mamayı vermenizin uygun olup olmayacağına bir veterinere de danışarak karar verebilirsiniz. Bunun yanı sıra kedi maması yorumlar şeklinde de bir arama kriteri oluşturarak internet üzerinden de kediniz için ne tür bir mama kullanıp kullanmamanız gerektiği konusunda bir karara varabilirsiniz.

Kedi Maması Önerileri

Kedi Maması Seçerken Nelere Dikkat Etmek Gerekir?

Kedi maması seçerken nelere dikkat etmek gerekir? Kedi maması için ne gibi olumlu ya da olumsuz durumlar söz konusu olabilir? En iyi kedi maması hangisi? Ya da en iyi kedi maması markaları hangileridir?

Kedi maması tercihi yaparken mutlaka mamanın içeriğinde yer alan besin maddelerini de hesaba katmak gerekli olacaktır. Kedilerin beslenmesi, sağlıklı bir hayat sürmesi, tamamen kedinin ne şekilde beslendiğiyle ilgilidir. Kediler için en sağlıklı mama hangisi? Gibi genel bir soru yerine kendi kedinizin sahip olduğu bir takım özellikleri de göz önünde bulundurarak bir kedi maması markası yapmanız bu noktada son derece önemli olacaktır.

Daha yaşını doldurmamış olan yavru bir kedi için yavru kedi maması tercih edilmesi gerekir. Neden yavru kedi maması ayrı diye soracak olursanız çünkü yavru bir kedinin bünyesi yetişkin bir kedi bünyesine göre çok daha farklı olur. Bu nedenle de yavru bir kedinin ihtiyaç duyacağı vitamin ve mineraller de yetişkin kedilere göre farklılık gösterir. Dolayısıyla da 1 yaşından küçük olan kediler için daha özel içeriklere sahip olan kedi mamaları tercih edilmelidir.

Kedi maması tercihi yaparken dikkat etmeniz gereken en önemli şeylerden biri de kedinizin kısır olup olmamasıdır. Kısırlaştırma ameliyatı geçirmiş olan kedilerin kısır kedi maması yemesi gerekli olacaktır.

En İyi Kedi Maması Markaları Nelerdir?

En iyi Kedi maması markaları olarak;

• La vital
  • Advance
  • Royal Canin
  • Acana
  • Pro Line

Gibi markalar tercih edilebilir. Sağlıklı kedi maması olarak vitamin ve mineral bakımından zengin olan bu mamaların yetişkin kedi yaş mama, kısır kedi maması, yavru kedi maması gibi farklı özelliklere sahip olan çeşitleri de mevcuttur. Kedi mama çeşitleri şeklinde bir araştırma yaptığınızda her tür kedi maması karşınıza çıkacaktır.