Kedimin Ayağı Şişti

Kedimin ayağı şişti gibi bir şey söylüyorsanız ve bu konu üzerine bir araştırma yapmaya çalışıyorsanız kedinizin ayağının neden şişmiş olduğu konusunda bir takım bilgiler toplamak adına kedinin ayağı neden şişer şeklinde bir arama kriteri oluşturmak daha faydalı olacaktır. Muhtemelen kedinizin ayağının şişmesine neden olan şey oyun oynarken ayağını incitmiş olması ya da ayağının kırılmasıdır. Eğer ki kedinizin Ayağında bir şişlik meydana geldiğini fark etmişseniz bu durumda kedinizin vermiş olduğu semptomlara da bağlı kalarak en kısa süre içerisinde veteriner hekime götürmeniz gerekli olacaktır. Kedinizin ayağı kırıksa bu noktada zaten tek başımıza iyileştiremezsiniz ve mutlaka bir veteriner hekim görmelidir.

Kedimin Ayağı Şişti

Kedinin Ayağı Neden Şişer?

Kedinin ayağı neden şişer konusu ile ilgili olarak pek çok şeyden söz etmek mümkün olacaktır ve bu sebepten dolayı kedinin ayağının şişmesine sebep olan şeyleri şu şekilde sıralayabiliriz.

•  Yabancı bir cisim sebebiyle yaralanmış olması
  •  Böcek ya da arı sokması
  •  Kedinin ayağının bir yere sıkışması ya da burkulması
  •  Kedinin ayağında çürük ya da yırtık meydana gelmesi ve yumuşak doku rahatsızlıkları

Kedilerde Pati Şişliği Nasıl Anlaşılır?

Kedilerde patik şişliği nasıl anlaşılır konusunda direkt olarak kedinin topallamasını baz alabilirsiniz. Bir kedi toparlayarak yürümeye başlamışsa patisinin altına bakarak kontrol etmeniz gerekir. Aynı zamanda kedinin patisini yalaması ya da ısırması gibi bir durumda da kedinin patisinde bir sorun olduğu anlaşılabilir.

Kediler pati şişliği gibi bir durum ile karşı karşıya kaldığı zaman aktif bir şekilde hareket edemezler aynı zamanda bu noktada Bir enfeksiyon söz konusu ise kötü bir koku yayılması da kaçınılmaz bir hale gelir.

Kedilerin patisinde bir şişlik ya da herhangi bir sorun söz konusu ise bu noktada farklı pek çok hastalıktan da söz etmek mümkün olabilir. Böyle bir durum söz konusu olduğu zaman da mutlaka veteriner hekimin gözetimi altında tutulması gerekli olacaktır

Kedimin Ayağı Şişti

Kedinin Ayağının Çıktığını Nasıl Anlarız?

Kedinin ayağının çıktığını nasıl anlarız? Bu durumda zaten kedi de bir ağrı meydana geleceği için eskisinden daha farklı davranışlar sergileyecektir. Eğer ki kedinin ayağı çıkmışsa bu bölgeye dokunduğunuz zaman kedinin son derece büyük bir acı çektiğini fark edebilirsiniz. Ayrıca kedinin duruşundan da bu durum son derece net bir şekilde anlaşılabilir. Kedi ayakta durmaya çalıştığı zaman yerinden çıkmış olan bacağının ayağı kesinlikle yere kadar ulaşamaz. Yani kedinin bir bacağının diğer bacağından daha kısa olması kedinin ayağının çıktığı anlamına gelecektir.

Kedinin Ayağı Şişerse Ne Yapılır?

Kedinin ayağı şişerse ne yapılır gibi bir soru soran kedi sahiplerine direkt olarak kedinin ayağının şiştiğini fark ettiği an veteriner hekime başvurması gerektiğini söyleyebiliriz. Bu durumda sizin için Melodim Veteriner Kliniği her zaman için en iyi seçenek olacaktır.