Köpeğimin Ayağı İncindi

Köpeğimin ayağı incindi şeklinde bir araştırma yapıyorsanız bu noktada köpeğinizin ayağını mutlaka bir veteriner hekimin görmesini sağlamanız gerekiyor. Eğer ki köpeğinizin ayağı incinmişse ve o anda veteriner hekime acil bir şekilde yetiştiremiyorsanız bu süre içerisinde yani veteriner hekime gidene kadar mutlaka köpeğinizin oyunu oynamamasına ve hareket etmemesine dikkat etmeniz lazım. Köpeğiniz daha fazla hareket etmeye devam ederse incinen ayağına baskı uygulayarak daha fazla bu sorunun büyümesine sebebiyet verebilirsiniz. Bu sebepten dolayı da köpeğinizin incinen ayağının herhangi bir şekilde kullanılmamasına dikkat etmeniz gerekiyor.

Köpeğimin Ayağı İncindi

Köpeğinizin incinen ayağı için herhangi bir ilaç kullanımını veteriner hekim kontrolü altında olmadığı sürece yapmamanızı tavsiye ederiz. Tıpkı insanlar gibi düşünerek köpeğinizin bünyesinde rastgele bir ilacın farklı tepkimelere girerek olumsuz bir durum oluşturmasına karşı ilaç kullanımını kafanıza göre yapmamaya dikkat etmelisiniz. Ayrıca en kısa süre içerisinde de köpeğinizi bir veteriner hekimin kontrolü altına almanız da son derece büyük bir fayda olduğunu söyleyebiliriz.

Köpeğin Topallaması Nasıl Geçer?

Köpeğin topallaması nasıl geçer durumunda tam olarak bir tedavi yöntemi mevcut değildir ama yine de veteriner hekimin kontrolünden geçmesinde çok büyük bir fayda vardır. Çünkü köpeğinizin ayağı topallıyorsa muhtemelen bir ağrı hissetmesi de söz konusu olacaktır. Bu ağrının dinmesi için veteriner hekim bir ilaç verir ve en azından köpeğin topallaması geçmese bile en azından ayağının ağrıması geçer.

Ayağı topallayan köpeğe ne yapmak lazım konusunda yapmamanız gereken bir şeyi söylemek gerekirse bu da köpeğin ayağının uzun kemiğinin gövdesinin ortasına kesinlikle bastırılmaması gerektiğidir. Bunun için ilaç kullanımı ve dikkat etmek dışında herhangi yapacağınız bir şey söz konusu değildir.

Köpeğimin Ayağı İncindi

Köpeğin Ayağının Kırılması Nasıl Anlaşılır?

Köpeğin ayağının kırılması nasıl anlaşılır konusu ile ilgili olarak ilk başta sizlere vereceğimiz tavsiye her zaman için köpeğin topallama ve kemik ağrısı belirtileridir. Tabii ki de bir köpek konuşamayacağı için ağrısı olduğunu söyleyemez ancak bu noktada köpeğin hareketlerinin son derece huysuz olması ve ağlaması sizlere bu konuda fikir verecektir.

Köpeklerde Kırık Kaç Günde İyileşir?

Köpeklerde kırık kaç günde iyileşir gibi bir soru söz konusu olduğu zaman köpeğin kalça ya da parmak kırıkları için 3-4 haftalık bir süreden söz etmek durumundayız. Eğer ki köpeğinizin ayağında ya da kalçasında herhangi bir yerinde bir kırık meydana gelmişse mutlaka dar bir alanda yani kafes istirahati dediğimiz istirahat şeklinde 3-4 hafta beklemesi gerekiyor. Aynı zamanda bu istirahatin mutlaka veteriner hekim kontrolünde yapılması ve veteriner hekim tarafından yazılmış olan bir takım ilaçların bu süreçte kullanılması da son derece büyük bir önem taşır.

Köpeğinizin ayağında bir kırık ya da incinme gibi bir durum söz konusu olduğu zaman Eskişehir ve civarında Melodim Veteriner Kliniği sizlere her zaman için yardımcı olacaktır.