Mavi Rus Kedisi Özellikleri

Mavi Rus kedisi özellikleri ile ilgili konuşacak olursak en başta bu kedilerin son derece güzel bir görünüme sahip olduklarından söz etmek mümkün olacaktır. Özellikle bu kedilerin gözleri ve bakışları, görenleri son derece büyük ölçüde etkiler ve adeta hipnoz eder. Aynı zamanda bu kediler için özel olarak bir ayrıntıdan daha söz edecek olursak bir ortamdaki seslere karşı son derece duyarlı olduklarını da söylemek mümkün olacaktır. Hatta bazen bir ses duyduğu zaman o sesten çok aşırı derecede etkilenirse bu durumda bazı zamanlar son derece agresif bir tavır sergileme olasılığı da vardır.

Mavi Rus Kedisi Özellikleri

Mavi Rus kedisi türü ile ilgili olarak bu kedilerin aynı zamanda son derece oyuncu bir ırk olduğunu da mutlaka belirtmek gerekir. sahiplerine karşı bir bağlılık ve sevgi besleyen mavi Rus kedisi aynı zamanda çocuklarla oynamayı ve vakit geçirmeyi çok severler. Genel olarak uysal olduklarını da söyleyebileceğimiz bu kediler, fiziksel aktivite bakımından da bir o kadar hareketli bir yapıya sahiptir. Üstelik bu kediler için pek çok kişi tarafından mavi Rus kedisi zeki mi gibi sorular da sorulmaktadır. Bu kedilerin son derece zeki ve söylenen pek çok şeyi anlamaya yatkın olduklarını söyleyerek bu sorulara yanıt vermek mümkün olacaktır.

Mavi Rus Kedisinin Karakteristik Özellikleri Nelerdir?

Mavi Rus kedisinin karakteristik özellikleri nelerdir sorusunu sorarak bu ırkta bir kediye sahip olmak isteyen kişilerin bu kediler hakkında bir takım bilgiler toplaması gerekli olacaktır. Öncelikle mavi Rus kedilerinin kişilik özellikleri ile ilgili olarak son derece özgür bir ruha sahip olduklarından söz etmek mümkün olacaktır. Zeki ve başına buyruk davranışları olan bu kediler, bütün bu özelliklerine rağmen, eğitildiklerinde ve sahiplerini benimsedikleri zaman oldukça uyumlu ve uysal olacaklardır.

Mavi Rus Kedisi Özellikleri

Bu kediler bulundukları ortama uyum sağladıktan sonra kendilerine özel bir konfor alanı oluşturarak o ortamdan uzaklaşmaktan pek de fazla hoşlanmazlar. Ayrıca oyun oynamayı da aşırı derecede severler.

Mavi Rus Kedisi Nasıl Anlaşılır?

Mavi Rus kedisi nasıl anlaşılır diye soracak olursanız tüy yapısı ve gözleri kendini ele verecektir. İki katlı kısa bir tüy yapısına sahip olan bu kediler, bu özelliklerinden dolayı soğuk hava şartlarına karşı oldukça dayanıklı bir kedi ırkı olarak bilinir. Aynı zamanda gözleri çok canlı, açık renklere sahiptir. Bununla birlikte kulak yapısı da yuvarlak ve geniştir.

Uçlara doğru sivrilen, ince kuyruklara sahip olan bu kediler, uzun bir gövdeye sahip olmakla birlikte bacakları da incedir. Bu sayede son derece zarif bir görünüme sahip olurlar. Adı üstünde mavi Rus kedisi diye geçen bu kediler mavi tonlarda tüylere de sahiptir. Genel olarak bu renge mavimsi gri de demek mümkün olacaktır.