Eskişehir Melodim Veteriner Kliniği Melodim Veteriner Odunpazarı Veteriner Klinikleri

Odunpazarı Veteriner Klinikleri

Odunpazarı Veteriner Klinikleri, hayvan dostlarımızın her türlü sağlık, bakım ve kontrol gibi ihtiyaçlarını karşılayarak sağlıklı ve güçlü bir şekilde hayatlarını devam ettirebilmelerini sağlamaktadır. Bu konuda gelişmiş tıbbi yöntemler ve malzemeler sayesinde hayvan türü ne olursa olsun gerekli olan tüm tetkiklerin ve sorunun teşhisinin en doğru şekilde her detayına kadar düşünülerek yapılması önemlidir. Bunun sonucunda evcil hayvan sahipleri, dostları için hiçbir endişe duymadan ve inanılmaz bir güven ile hayvanlarını uzman veteriner hekimler ve yardımcılara emanet edebilmektedir.

Odunpazarı veteriner klinikleri, bu bölgede bir hastalığı veya yaralanması olan hayvanlara hızlı ancak aynı zamanda doğru teşhisi koyarak onların acı çekmesini ve hayati risk yaşamalarını önlemektedir. Yalnızca hastalıklar için hizmet vermeyen bu klinikler, kısırlaştırma, ötenazi, tüy bakımı, tırnak bakımı ve hayvan sahiplerine çeşitli öneri ve tavsiyelerde bulunabilmektedir. Oldukça uygun fiyatlara kaliteli bir hizmet veren Odunpazarı Veteriner Klinikleri, yalnızca sahipli hayvanlara değil, sokakta yaşayan hayvan dostlarımıza da her türlü tedaviyi ve bakımı yapabilmektedir.

Veteriner Kliniklerinde Kullanılan Malzemeler

Veteriner kliniklerinde kullanılan malzemeler konusunda, geçmişi oldukça eskilere dayanan veterinerlik mesleğinde günümüze kadar pek çok geleneksel tedavi yöntemleri kullanılagelmiştir. Ancak özellikle 21. Yüzyılda gelişen teknolojinin de sayesinde veteriner hekimlerin kullanabileceği pek çok teknolojik alet ve cihaz üretilmiş, bu da hayvanların tedavisinde çok daha olumlu sonuçlar alınabilmesini sağlamıştır. Özellikle röntgenin veteriner alanına gelmesi ile birlikte hayvanların hastalıklarının teşhisi kolaylaşmış ve bu sayede uygulanacak olan tedavilerin belirlenmesi daha kolay bir hale gelmiştir. Ancak sadece teknolojik tedavi yöntemleri ve cihaz veya malzemeleri değil çeşitli geçmişten kalma malzemeler de kullanımına devam etmektedir. Tüm bu bilgilerin ışığında veteriner kliniklerde kullanılan malzemeler günümüzde şöyledir;

• Aşı, serum ve tedaviye yönelik çeşitli yutulabilir veya vücuda enjekte edilebilir ilaçlar kullanılmaktadır.
  • Enjektör, steteskop, sterilizatör, laboratuar aletleri, bistüri, iplik gibi cerrahi malzemeler kullanılmaktadır.
  • Yapay tohumlama için kullanılan alet ve malzemeler kullanılmaktadır.
Odunpazarı Veteriner Klinikleri

Veterinerlerin Çalışma Koşulları ve Çalışma Ortamları

Veterinerlerin çalışma koşulları ve çalışma ortamları konusunda; Veterinerler, oturarak, ayakta, oturarak, eğilerek, diz çökerek ve benzeri o anın getirdiği hangi çalışma şekli uygunsa ve gerekiyorsa o pozisyonda çalışabilmeleri mümkündür. Klinikte bu şekilde çalışıyor olsa da eğer bir salgın, paraziter hayvan hastalığı, doğum veya çeşitli yaralanmaların olması durumunda köylere veya herhangi bir alana gidebilmektedirler. Veteriner hekimler özellikle normal çalışma saatleri dışında ve resmi tatil günlerinde resmi olarak çalışmıyor olsa da konu bir canlının sağlığı olduğu için saat, mekan ve gün fark etmeden çalışabilmektedirler.

Odunpazarı Hayvan Barınağı

Odunpazarı Belediyesi Kırsal Hizmetler Müdürlüğü tarafından oluşturulmuş olan Odunpazarı Hayvan Barınağı, hayvanların geçici bir süreliğine barınma ihtiyacını karşıladığı gibi veteriner hekimler tarafından hayvanların kısırlaştırılma işlemleri, aşılama işlemleri gibi veterinerlik hizmetleri de vermektedirler. Odunpazarı Hayvan Barınağı, sokak hayvanlarının sağlıklı bir şekilde hayatlarını idame ettirmelerini sağlarken aynı zamanda hayvan sever bireylerin buradan hayvan sahiplenmesine de olanak sağlamaktadır.

Melodim Veteriner, her türlü veterinerlik hizmetlerinden en uygun fiyatlarla, güler yüzle ve kaliteli bir hizmet ile yararlanabileceğiniz, hayvan dostlarımızın sağlığı için son teknoloji imkanlar ile gerekli olan her türlü bakım, tedavi, cerrahi müdahale, hastalık aşısı, rutin kontrol gibi daha bir çok hizmet sağlanmaktadır. Uzman veteriner ekibimiz sayesinde evcil hayvanınızın sağlığına kavuşabilmesi için hızlı teşhis doğru tanı parolası ile hayvanınızın sağlığını tehlikeye atmadan ve oldukça profesyonel, işinin ehli bir şekilde gerekli müdahalelerde bulunuyoruz.