Eskişehir Melodim Veteriner Kliniği Melodim Veteriner Tepebaşı 7/24 Açık Veteriner

Tepebaşı 7/24 Açık Veteriner

Tepebaşı 7/24 Açık Veteriner – Veteriner Hekimlik insanlık tarihinin en eski mesleklerinden biri olarak kabul edilmekle birlikte hayvan dostlarımızın sağlığı için oldukça önemli bir görev üstlenmektedirler. Tepebaşı 7/24 açık veteriner kliniği de bu görevi en iyi şekilde yerine getirebilmek amacıyla bütün gün boyunca açık kalarak evcil hayvanlarınızın saat kaçta bir hastalığı, yarası veya uygulanması gereken bir müdahalesi olursa olsun hizmet vermektedir.  Hayvan sahiplerini büyük bir dertten kurtarmakta ve kişiler açık veteriner aramak veya yarını beklemek zorunda kalmadan veteriner kliniği, hayvanlarının muayene edilmesini sağlamaktadır.

Hayvanlarımız bir anda çok ciddi bir sorunla karşı karşıya kalabilir ve anında müdahale edilmesi gerekebilir. Bu nedenle ulaşılması durumunda Tepebaşı 7/24 açık veteriner sayesinde hayvan dostumuzun hayatı tehlikeye girmeden ve hiç beklemeden muayenesi, tetkik, teşhis ve tedavisi yapılabilmektedir. Kişiler sabah olmasını ve veteriner kliniklerinin açılmasını beklemeden her ne durumda ve zamanda olursa olsun hayvanlarını hızlı bir şekilde muayene ettirebilme imkanı bularak rahat bir nefes alabilirler.

Tepebaşı 7/24 Açık Veteriner

Veteriner Yardımcısının Görevleri

Veteriner hekimlerin görevleri ve sorumlulukları ne kadar önemliyse yanında bulunan veteriner yardımcısının görevleri de bir o kadar önemlidir. Adeta veteriner hekimlerin sağ kolu olan ve onlara destek olmanın yanı sıra kendi başlarına belli başlı işlemler de uygulayabilen veteriner yardımcısının görevleri arasında şunlar bulunmaktadır;

• Hayvanların suni tohumlama ve ıslahı ile ilgili işlemleri yürütme görevini yapmaktadırlar.
  • Hayvanlara aşı yapma görevini üstlenmektedirler.
  • Laboratuvarda kullanılmak ve incelenmek üzere hasta hayvanlardan numuneler alma görevini üstlenmektedirler.
  • Hasta hayvanların tedavisinin yapılması için hastalığa uygun olarak hekimin istemiş olduğu tedavi edici ilaçları hazırlama görevini üstlenirler.
  • Klinik muayenelerde veteriner hekime yardımcı olma görevini üstlenmektedirler.
  • Hayvan sahiplerine, evde hayvanlarının bakımı veya tedavisi adına yapmaları gereken şeyleri anlatma veya tavsiyelerde bulunma görevini üstlenmektedir.
  • Hayvanların tekrar geldiklerinde uygulanan işlemlerin bilinmesi adına muayenelerle ilgili kayıtları tutma görevini üstlenmektedirler.

Eskişehir Ücretsiz Kedi Aşısı

Sevimli hayvan dostlarımızdan olan kedilerin yaşamlarını sağlıklı bir şekilde idame ettirebilmesi ve koruyabilmesi adına gerekli olan bazı aşılar vardır. Eskişehir ücretsiz kedi aşısı hizmeti sayesinde kedilerde aşı programı olarak uygulanması gereken 3 temel aşıyı güvenle yaptırabilir ve bu hizmetten en iyi şekilde yararlanabilirsiniz. Bu 3 temel aşı karma yani hibrit aşısı, kuduz aşısı ve lösemi aşısı olarak uygulanmaktadır. Aynı zamanda Tepebaşı 7/24 açık veteriner hizmetleri arasında kediler için 3 ayda bir gerçekleştirilmesi gereken iç parazit aşısı da bulunmakta ve bu aşıyı evcil hayvanınızın veya sokak hayvanlarının ömrü boyunca uygulanması gerekmektedir. Bunun yanı sıra kedilerin düzenli aralıklarla sağlık durumlarının kontrol edilmesi de Eskişehir ücretsiz kedi aşısı gibi oldukça önemlidir.

Koruyucu Veteriner Uygulamaları

Koruyucu veteriner uygulamaları, hayvan dostlarımızın hasta olmalarını engellemek ve hasta olsalar bile bu hastalıkları en hafif şekilde atlatabilmelerini sağlamak açısından oldukça önemlidir. Hayvanlarımızın sağlığı için gerekli olan aşılar ile birlikte desteklendiğinde çok büyük bir koruma kalkanı sağlayan koruyucu veteriner uygulamaları, rutin yani düzenli ve belirli aralıklarla hayvanların kontrollerin yapılması ve aşılarının aksatılmaması gibi hizmetleri kapsamaktadır. Tepebaşı 7/24 açık veteriner sayesinde tüm koruyucu veteriner uygulamaları özenli bir şekilde uygulanmaktadır.

Koruyucu veteriner uygulamaları arasında uygulanan önemli aşıların bazıları şunlardır;

• Paraziter aşıları
  • Viral hastalık aşıları
  • İç ve dış parazit aşıları

Hayvan sahipleri olarak sizler, evcil hayvanınızın her türlü sorunu veya bakımı için veya merak ettiğiniz her konuda iletişime geçebilir ve detaylı bilgi alabilirsiniz. Melodim Veteriner sayesinde hayvan dostlarımız için ihtiyacınız olan her türlü hizmeti en uygun fiyatlarla alabilirsiniz.