Tepebaşı Açık Veteriner

Tepebaşı açık veteriner sayesinde hastalanan veya yaralanan evcil hayvanlarınızı en kaliteli ekipmanlar ve çeşitli tıbbi imkânlar ile muayene ve tedavi ettirebilmeniz mümkündür. Bunun yanı sıra sağladıkları pek çok farklı hizmet de bulunmaktadır. Örneğin rutin sağlık kontrolleri, kısırlaştırma işlemleri, doğum yapma, hayvanlarınızın sağlığı için gerekli olan aşıları yapmak gibi sağlanan hizmetler sayesinde hayvan dostlarımızın sağlıklı bir yaşam geçirmeleri sağlanmaktadır.

Veterinerlik kolay bir meslek değildir ve işinde uzman kişiler tarafından yapılmadığı durumlarda hayvanların canı tehlikeye atılabilmektedir. Bu yüzden Tepebaşı açık veteriner, uzman veteriner hekimleri ve yardımcıları ile en doğru teşhisi ve çözümü üreterek gerekli olan her türlü müdahaleyi çok başarılı ve sorunsuz bir şekilde gerçekleştirebilmektedir. Hayvanlarınızın muayeneleri, en ince ayrıntısına kadar sorunun teşhisi incelendikten sonra yapılmakta ve bu sayede kesin tanı kesin sonuç getirmektedir.

Veteriner Hekimde Olması Gereken Özellikler

Veteriner hekimlerin bu işte başarılı olabilmesi ve işini layıkıyla yerine getirebilmesi için bazı gerekliliklere sahip olması gerekmektedir. Birazdan bahsedeceğimiz özelliklere sahip olmayan bir veteriner hekim, işinde başarılı olamayacağı gibi hayvan dostlarımızın da canını tehlikeye atabilir. Bu nedenle Tepebaşı açık veteriner hizmetinin uzman veteriner hekimleri ve yardımcıları sayesinde kişiler oldukça güvenilir bir şekilde hayvan dostlarımızı veteriner hekimlere emanet etmekte ve harika bir muamele ile evcil hayvanlarımızın tüm sorunları giderilmektedir. Tüm bunların ışığında bir veteriner hekimde olması gereken özellikler şunlardır;

• Hayvanlara karşı tutkulu, merhametli ve sevecen olmaları çok önemlidir.
  • Hayvan sahipleriyle hayvanın gereksinim duyduğu yardımı belirlemek, koyulmuş olan tanının ne olduğunu, hayvan dostumuzun tedavisinin nasıl uygulanacağını ve bazen kişilerin evde uygulaması gereken yöntemleri ve tavsiyeleri net bir şekilde açıklayabilecek sözlü iletişim kabiliyetine sahip olabilmeleri oldukça önemlidir.
  • Cerrahi manevraları ve müdahaleleri sorunsuz bir şekilde uygulayabilecek el kabiliyetine ve odağa sahip olmak gerekmektedir.
  • Problem çözme yeteneği ve bir probleme karşı hızlı bir şekilde doğru kararı verebilme yeteneği sergileyebilmeleri gerekmektedir.
  • Hayvan sahiplerin endişelerine karşı duyarlı davranarak onları dinlemeli ve onlarla empati kurabilmelidir.
Tepebaşı Açık Veteriner

Veteriner Hekim Nasıl Olunur?

Genç yaşlarda bu mesleği yapmayı kafasına koymuş veya bu mesleği yapabilmek için neler yapılması gerektiğini merak eden ve araştıran kişilerin en çok merak ettiği konulardan biri veteriner hekim nasıl olunur? Sorusudur. Bu soruya açıklama getirmek gerekirse bir kişinin Veteriner hekim olabilmesi için Üniversitelerin Veterinerlik Fakültelerinde okuması gerekmekte ve mezun olması durumunda bu mesleği icra edebilmektedir. Ülkemizde üniversitelerin Veterinerlik Fakültelerinin eğitim süresi 5 yıldır. 5 yıllık bir eğitimin sonucunda kişiler veteriner hekim olmaya hak kazanırlar. Ayrıca okulun son döneminde intörnlük eğitimi alan veterinerlik öğrencileri, yüksek lisans eğitimlerini tamamlamış olur.

Veterinerlerin Çalışma Alanları

Veterinerlerin çalışma alanları yalnızca veteriner klinikleri değildir. Bunun yanı sıra görev alabildikleri pek çok alan bulunmaktadır. Bunlar;

• Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü bünyesinde merkez, hayvan ıslahı ve üretim kurumlarında görev alabilmektedirler.
  • Veteriner Kontrol ve Araştırma Enstitüleri’nin bölge laboratuvarlarında, ordu hayvan sağlığı bölümlerinde ve gıda kontrol hizmetlerinde görev alabilmektedirler.
  • İlaç firmalarında
  • Özel sektör çiftliklerinde
  • Hayvansal üretime dayalı gıda sanayisinde
  • Halk ve çevre sağlığıyla ilgili olarak görev yapan tüm kamu kurum ve kuruluşlarında kalite, sağlık, üretme, işletme ve yönetim alanlarında görev alabilmektedirler.

Melodim Veteriner olarak Eskişehir’de sahip olduğu tecrübesi ve bilgisi ile hayvan sahiplerine kaliteli bir hizmet sunmaktayız. Tecrübeli ekibimiz ve son teknoloji tıbbi imkanlarımız sayesinde hayvan dostlarımızın sağlıklı bir şekilde yaşamaları adına gerekli olan tüm hizmetleri en detaylı ve doğru şekilde sağlayarak en uygun fiyatlar ile hayvanlarınıza yardımcı olmaktayız.