Tepebaşı Ücretsiz Veteriner

Tepebaşı Ücretsiz Veteriner. Hayvan dostlarımızın çeşitli sakatlık, yara ve hastalık durumlarını teşhis ederek gerekli olan tüm tedavileri ve ameliyatları sağlayan veterinerler, bu hizmetleri sayesinde gerek sokak hayvanlarının gerek evcil hayvanların tüm gereksinimlerini karşılayarak onların sağlıklı bir yaşamı olması için çalışmaktadır. Tepebaşı ücretsiz veteriner, bu hizmeti alabileceğiniz ve uygun fiyatlar ile hayvanlarınızı muayene edebileceğiniz yerlerden biridir. Uzman veteriner ekibi ve görevinde başarılı veteriner yardımcıları ile hizmet vermektedirler.

TÜM ÖZEL KLİNİKLER GİBİ KLİNİĞİMİZDE ÖZEL BİR KLİNİK OLMASI NEDENİ İLE ÜCRETLİDİR.

Kliniğimizde sokak canlarımıza % 25 indirim uygulanmakta ve Eskişehir Veteriner Hekimler Odası tarifesine uyulmaktadır.

Veteriner klinikleri, hayvanlarınızın sorunlarını çözmenin yanı sıra çeşitli düzenli kontroller, tüy kesimi, tırnak kesimi gibi hayvan bakımlarını da uygulamaktadırlar. Kısacası hayvanlarınızın her konusunda bir yetkinliği ve hizmeti bulunan Tepebaşı ücretsiz veteriner kliniği, bu sayede kişilerin hayvan dostlarının sağlığının yanı sıra bakım ve görünüşleri için de hizmet sağlamaktadır. Her türlü hayvan türünün iyileştirilmesi ve bakımı konusunda yetkili olan bir ekip ve bu ekibin tecrübesi, hayvanların sağlığını korumaları adına büyük bir gayret ve özenle çalışmakta, hayvan sahiplerinin de bu sayede güvenlerini kazanmaktadırlar.

Tepebaşı Ücretsiz Veteriner

Veteriner Hekim Ne İş Yapar?

Merak edilen Veteriner hekim ne iş yapar? sorusu, evcil dost sahipleri tarafından araştırılmaktadır. Veteriner hekimler, hayvan dostlarımızın sakatlık, yaralanma ve hastalıklarını muayene ederek sorunu teşhis etmekte ve ardından gerekli olan tedavi yöntemi neyse onu uygulamaktadırlar. İğne, ilaç, krem, cerrahi müdahale, ultrason ve röntgen gibi çeşitli tıbbi ekipmanlar ve yöntemler ile hayvanları sorunlarından kurtarmak adına tedavi etmektedirler. Bunların yanı sıra veteriner hekim ne iş yapar? Sorusunun yanıtı olarak sahip oldukları görev ve sorumluluklar şunlardır;

• Hayvanlara, çeşitli hastalık ve enfeksiyonlara karşı, bu tarz bir sorunu yaşadıklarında veya sorun yaşamamalarını sağlamak amacıyla aşı yapmaktadırlar.
  • Hayvanların sağlık sorunlarını çeşitli tıbbi yöntemler ile teşhis etmek
  • Hayvanların muayenesi ve sorunun analizinin yapılabilmesi için kan, idrar ve vücut dokusu gibi gerekli örnekleri almaktadırlar.
  • Hayvanları cerrahi veya tıbbi yöntemler ile tedavi etmektedirler.
  • Hayvanları çeşitli testler uygulayarak brusella ve kuduz gibi hayvan sağlığı açısından oldukça tehlikeli olabilecek hastalıkları önlemekte ya da bu durumdaki hayvanları tedavi etmektedir.
  • Ölümcül hastalığa sahip veya artık çok yaşlanmış hayvanlara ötenazi yani acısız ölüm uygulamasında bulunabilirler.
  • Hayvan sahiplerine beslenme, sağlık önlemleri, davranış ve genel bakım gibi konularda tavsiyeler vermektedirler.
  • Hayvan ölümlerinin nedenlerini araştırmaktadırlar.
  • Hayvan barınaklarını yeterlilik ve temizlik gibi hususlarda inceleme görevinde bulunmaktadırlar.
  • Hayvanların kayıtlarını tutmakta ve hayvanların sahip oldukları hastalıkları kamu sağlığı görevlilerine bildirerek sokak hayvanlarının bir risk oluşturmasına engel olmaktadırlar.
  • Hayvanlardan insanlara bulaşabilecek hastalıklar hakkında kamuyu bilgilendirmek,
  • Hayvanların sahip oldukları çeşitli bulaşıcı hastalıkların diğer hayvanlara veya insanlara yayılmasını önlemek için yönetmeliklere uygun şekilde karantina ortamı sağlayarak bu hayvanı karantinaya almaktadırlar.
  • Mesleğin etik kurallarına uygun bir şekilde çalışarak tüm gerekliliklere ve yeterliliklere sahip olmak zorundadırlar.

Tüm bu görev ve sorumluluklara uygun olan Tepebaşı ücretsiz veteriner hizmetlerinden güvenle yararlanabilirsiniz.

Eskişehir Ücretsiz Kedi Kısırlaştırma

Eskişehir ücretsiz kedi kısırlaştırma hizmetinde veterinerler kedileri kısırlaştırmak için iki farklı yöntem uygulayabilmektedirler. Bu yöntemlerden biri, kedinin rahminin alınmasıdır. Rahim alındıktan sonra cinsel aktiviteler devam eder. Fakat üreme fonksiyonu tamamen durur. Diğer bir yöntem olan hem rahmin hem de yumurtalıkların alınması yönteminde ise kedilerin cinsel fonksiyonları ve istekleri de son bulmaktadır.

Melodim Veteriner olarak, merak ettiklerinizi yanıtlamak için buradayız. Değerli dostlarınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Hayvan dostlarımız için ihtiyacınız olan her türlü hizmetten bizlere ulaşmanız mümkün. işinde uzman ve başarılı ekip arkadaşlarımız sayesinde çok uygun fiyatlara hayvanlarınızın sağlıklı bir yaşam sürdürmelerini sağlayabilirsiniz.